سایت جامع خرمدشت
سایت جامع خرمدشت

سایت جامع خرمدشت

حاجی چند بار حج؟؟؟

شاد و سلامت و عاشق و عاقبت بخیر باشید چون به اعجاز نفس های تو ایمان دارم
گرمم از یاد تو هرچند زمستان دارم پشت این خنده ی مصنوعی بی رونق خود
در نبود تو دل و دیده ی گریان دارم آرزوی دلم این است : سلامت باشی
.
.
.
  
ای که دور از تو دلی بی سرو سامان دارم
به سرم باور عشق است و برآن پابندم
نتوانم که چنین واقعه پنهان دارم
عشق را رابطه با دوری و نزدیکی نیست
هرکجا باشم و باشی سرجانان دارم
+++++++++++++++++++++++++
دخل اگر داری ،  فراوان خرج کن
قدر دخلت دان ، به میزان خرج کن
دست مردم گیر و در حد توان
در ره خیر از دل و جان خرج کن
فکر فردا باش ، اما فرصتت ...
را غنیمت دان  و الآن خرج کن
ابر رحمت باش بر خلق خدا
جمع کن ، مانند باران خرج کن
نیست دینداری فقط صوم و صلاه
مال خود بر امر یزدان خرج کن
گر نظر داری مسلمان زیستن
عمر خود در راه  قرآن خرج کن
+++++++++++++++++++++++++++++
حاجی چند باره ، شد ، عازم خانه ی خدا
تا کند استخوان سبک ، او به بهانه ی خدا
دست و دلش بلرزد از بخشش نان به مستحق
نیست دراینچنین کسی نور و نشانه ی خدا
کعبه به غیر سنگ و گل تیست اگر که بی دلی...
هرشب و روز گردآن - خواند- ترانه ی خدا
هست طواف راستین در دل حل مشکل از...
آنکه نهان برآورد ذکر شبانه ی خدا
آنکه گشاید از سر عشق گره زکار خلق
رفته بلطف ایزدی شانه به شانه ی خدا
کعبه و کربلا-برو-یک دفعه ، درس عشق گیر
باش به خیر خواهی صدباره روانه ی خدا
...مهدی زکی زاده قریه علی 20/10/92
+++++++++++++++++++++++++++++
نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 http://ali-hort.blogsky.com/

سفر به خیر

کتابخانه شهیداول چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:36 http://shahidavalkuohbanan

سلام ممنون ازمطالب خوبتون .لطفا درشبکه کتابخوانان حرفه ای عضو شوید اگه دوست داشتین به وبلاگ کتابخانه هم سربزنید.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد