سایت جامع خرمدشت
سایت جامع خرمدشت

سایت جامع خرمدشت

سروده جدید مهدی زکی زاده

باتو سرود سبزه و باران شنیدنی‌ست               با آنکه بخت داده بسویت دویدن،ایست

دنبال این ستاره نگاهم چه میدود                     مانند توست هرکه دراین چرخ ،دیدنی‌ست

باتو سرود سبزه و باران شنیدنی‌ست
با آنکه بخت داده بسویت دویدن،ایست

دنبال این ستاره نگاهم چه میدود
مانند توست هرکه دراین چرخ ،دیدنی‌ست

وقتی که سرخ می‌شوی از شرم یک نگاه
گل‌های روی گونه و لب‌هات چیدنی‌ست

حال سفرگرفته‌ام از سمت خشکسال
این رود بی قرار به دریا رسیدنی‌ست

حوا،دوخوشه خال لبت را به من ببخش
آدم شدم ، برس که مرغ دلم زار و مردنی‌ست

روزی به بام آرزوی خویش می‌رسم
ازبام غیر ،کفتر جلدت پریدنی‌ست((م-زکی زاده2/11/91))

نظرات 1 + ارسال نظر
؟ جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:56

من ک ده علی نیستم نمیشناسید
شما 7الی 8 سال ازم کوچیکترین

شما از خودت بگو ببینم واسه کدوم طایفه ای

شاید بزرگان من شما رو بشناسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد