سایت جامع خرمدشت
سایت جامع خرمدشت

سایت جامع خرمدشت

خبرنگار افتخاری

سلام

تو ده علی چه خبره یه کسی پیدا نمیشه دوتا خبر برامون بفرسته تا یه ماهنامه برا ده علی ایجاد کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
معصومی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:21 http://72aref.ir

با سلام دوست عزیز
وبلاگتون را دیدم بسیار خوب کار می کنید
اگه اخبار و مطالب تولیدی انجام دادید به ایمیل من (ahmad.masoomi@gmail.com) هم بفرستید تا با نام شما و وبلاگتون در سایت خبری 72 عارف( 72aref.ir) بگذارم
ضمناً 72 عارف رو لینک کنید 72aref.ir
من هم وبلاگ شما رو در 72 عارف لینک کردم 72aref.ir
با تشکر
معصومی مدیر مسئول پایگاه خبری 72 عارف کوهبنان 72aref.ir

جعفری دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:40

با سلام خدمت مدیر مسئول سایت خرمدشت
با توجه به اینکه اهالی دهستان از اینترنت کمتر استفاده می کنند وبعضا کسانی که کاربراینترنت می باشند با عنایت یه اینکه در ویلاک های طراحی شده توسط دوستان در ده علی ، مسائل روز علی الخصوص مشکلات ده علی توجه ای نشده است به وبلاگ ها وسایت های دیگر توجه ای ندارند ومی بایست این بی مهری با تبلیغات و درج مطالب خواندنی در وبلاگ ها وسایت ها کم رنگ تر شود وما دوستان سرشناس ونخبه در روستا داریم که می توانند در زمینه های مختلف این سایت را در جهت پیشرفت ده علی و مرتفع نمودن مشکلات یاری کنند و با توجه به اینکه اقای ایزدی شما یکی از دوستداران ده علی می باشید واشنایی کامل با دوستان دارید مجمعی از این افراد که می خواهند برای ده علی کاری انجام پدهند تشکیل دهید و سپس با ارائه راهکار های مناسب و برنامه ریزی دقیق گامهای بعدی را برای ارتقای ده علی بردارید با تشکر جعفری از یزد

سلام من چون خودم تو ده نیستم به یه نفر احتیاج داریم که این خبرارو برسونه اقای عربی رو هم که حتما میشناسید با ایشون هم صحبت کردم فقط مونده یه خبرنگار افتخاری که اگه شما زحمتش رو بکشید که عالیه ولی به هر حال مشکل کا فقط همین موضوعه

[ بدون نام ] یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:06

تو کارای ده علی دخالت نکن بچه پررو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد